Migrācijas process

2012-06-08 12:53

Šodien, 8. jūnijā (2012) atkal biju kārtējos tīmekļa meklējumos, lai atrastu kādu "par brīvo" web novietni Glika Bībelei, - tādu, kur būtu viegli pārpublicēt nelielās izmaiņas, kuras droši vien mēs vēl izdarīsim itin bieži.
Tas tamdēļ, ka jaunie Google dokumenti visu mūsu projektu ir galīgi "sačakarējuši", web lapas versiju sadalot atsevišķās lapās, nedodot vairs iespēju (opciju) tekstu palaist web lapas izskatā (kā "es" to vēlos - bez dokumentu lapu sadalījuma, nemaz nerunājot par lapas iestatījumiem pēc savas izvēles, kā bija iespējams to darīt agrāk).

Ar šo atrasto Web Lapu izveides vietni esmu pat ļoti apmierināts. Viss te izskatās samērā eleganti un pietiekoši vienkārši. Un pat "par brīvu" versija ir bez reklāmām, kas parasti kaitinoši zib, lai tikai klientu piespiestu paņemt maksas versiju.

Glika Bībeles Projekta migrācijas process uz doto brīdi ir tikai pašā sākumā. Pirmais uzdevums bija saprast kā viss šeit darbojas. Labi ir arī tas, ka latviešu valodu te var uzlikt bez jebkādām grūtībām.

______

Līdz šī brīža aktivitātei gan jāsaka, ka arī es biju pieklusis ar Glika projektu. Pēdējo mēnešu laikā tikai nedaudz esmu mēģinājis ierakstīt atlikušās Marka evaņģēlija nodaļas. Ceru, ka šī (2012) gada laikā Jaunās Derības "astes" tiks pabeigtas.

Tad vēl atliks tekstu arī rūpīgāk pārlasīt un izlabot kādas neuzmanības kļūdas ...
To protams varētu uzņemties jebkurš interesents. Ceru, ka ar laiku atradīsies vēl kādi cilvēki, kam šis tulkojums šķiet VĒRTĪBA.

Pagaidām tas arī viss, kas man būtu sakāms.

Svētīgas Dieva Jums piešķirtās Dienas vēlot!

Abners

—————

Atpakaļ